چرا جوانان تمایلی به ازدواج ندارند
انسان مجهولی است که تا حل نشو د هیچ اندیشه ای رشد نخواهد کرد.(حجت الاسلام نیازی)
درباره وبلاگ


پایگاه اطلاع رسانی انسان ادامه دارد زیر نظر حجت الاسلام ابوسعید نیازی هشترودی با همکاری جمعی از نیروهای فکری حوزوی و دانشگاهی با ماهیت مهندسی فکر در فضای مجازی اعلام موجودیت می نماید. التماس دعا
آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 20 آذر 1392برچسب:چرا جوانان تمایلی به ازدواج ندارند, :: 6:47 بعد از ظهر :: نويسنده : انسان

دوستی‌های دختران و پسران و از طرفی افزایش آمار طلاق و سن ازدواج باعث شد تا ریشه این معضلات که بی اعتمادی را در سطح جامعه رواج داده است برای ما سوال برانگیز باشد.به همین دلیل به سراغ کلینیک سلامت خانواده رفته و دلایل افزایش پدیده طلاق و عدم اعتماد دوطرف برای امر ازدواج را جویا شدیم. کاظم فروتن، رئیس کلینیک سلامت خانواده در مصاحبه‌ای با سینا نیوز به دلایل عدم ازدواج جوانان و افزایش طلاق در جامعه پرداخت.

 

 

به نظر شما دلیل ازدواج نکردن جوانان و افزایش طلاق چیست؟

 

هم اکنون فکرجوانان در مورد ازدواج به شرایط مالی و تحصیلی ختم می‌شود. اما باید به این نکته توجه کنیم که کدام یک از پدر و مادرهای ما که می‌خواستند ازدواج کنند، در شرایط رفاهی کامل بودند. اکثر این افراد در گذشته با مشکلاتی روبرو بودند ولی قناعت می‌کردند و با کمک بزرگتر‌ها زندگی خود را سروسامان می‌دادند.

 

پس جوانان باید چگونه فکر کنند؟

 

ما باید ببینیم به خاطر دیر ازدواج کردن به دلیل مسائل اقتصادی که البته حسن است، چه چیزی را از دست می‌دهیم و این دو را در کنار هم قرار دهیم و ببینیم کدام یک بهتر است. وقتی فردی دیر ازدواج می‌کند جذابیت دوران جوانی را از دست می‌دهد همچنین اگر غریزه به موقع ارضاء نشود ممکن است زمینه انحراف و یا حتی افسردگی را برای فرد به وجود بیاورد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 53
تعداد آنلاین : 1

بخش مشاوره انسان ادامه دارد